close
Gimnastica pentru gravide si proaspete mamici - Fitness Fun

Gimnastica pentru gravide si proaspete mamici

click aici pentru rezervare

GIMNASTICA PENTRU GRAVIDE SI PROASPETE MAMICI

Destul de multe gravide isi pun intrebarea “Pot in timpul sarcinii sa fac sport?” Gimnastica pentru gravide este permisa, chiar recomandata, in conditiile unei sarcini normale. Aceasta are ca scop mentinerea tonusului si ajutarea corpului viitoarei mamici sa faca fata mai usor schimbarilor ce apar la nivel fizic si psihic. Se recomanda efectuarea gimnasticii destinate gravidei incepand din saptamana a 12-a de sarcina, pana in ultimele zile inaintea nasterii, gimnastica putand fi inceputa numai cu acordul medicului curant.

O gravida activa va avea o sarcina mai usoara si isi va recapata silueta dinainte de nastere, in timp mai scurt. Va avea mai multa energie pentru a se ocupa de ea si de bebelusul ei.

Beneficii:

  • tine greutatea corporala sub control;
  • pastreaza elasticitatea pielii;
  • antreneaza respiratia;
  • mentine tonusului muscular;
  • previne durerile de spate;
  • previne aparitia diabetului gestational;
  • ajuta la dezvoltarea fatului;
  • imbunatateste calitatea somnului gravidei;
  • pastreaza un tonus psihic ridicat.